Cynthia (csakuras) wrote,
Cynthia
csakuras

My tweets

  • Fri, 00:36: So...Kill la Kill episode 3. MIXED FEELINGS. Maybe my expectations were too high. :(
  • Fri, 00:38: I have no complaints about the action scenes, they were of course MINDBLOWING.
  • Fri, 00:39: It's just...the skimpy outfits... x_x; And less story development than I was hoping for.
  • Fri, 00:41: Maybe I'll get over it, but for the first time, the fanservice actually distracted me from the amazing battle animation.
  • Fri, 00:42: THOSE OUTFITS LOOK SO DAMN UNCOMFORTABLE. X__X
  • Fri, 00:43: Especially in the transformation scenes where the outfits just dig into their crotches omg ouuuuuuch. x___x;
  • Fri, 00:45: Also not sure how to feel about the message that embarrassment over wearing skimpy clothing holds one back.
  • Fri, 00:46: I mean, it makes sense in context, but I think Ryuuko has a right to feel embarrassed.
  • Fri, 00:47: Though at the same time, I think it's great that Satsuki gives absolutely no fucks about it. XD
  • Fri, 00:51: So I guess my thought on that is: if you feel no shame, good for you! But there's nothing wrong with feeling shame either.
  • Fri, 00:52: You should wear what you feel comfortable with. So I guess I'll interpret that scene as Ryuuko finally becoming comfortable with it.
  • Fri, 00:57: Also a bit disappointed that we have this climatic battle, both girls are finally evenly matched, and then Satsuki just pulls back suddenly?
  • Fri, 00:58: I KNOW IT'S ONLY EPISODE 3. Just felt odd that she would go "hahaha now you must beat all my henchmen to fight me again!" at that point.
  • Fri, 01:00: I guess I was just expecting/hoping for the story to go in another direction after this episode? Oh well. :(
  • Fri, 01:01: I'M SORRY IF I'M SPOILING ANYONE BTW. X__X SPOILER WARNING SPOILER WARNING.
  • Fri, 01:03: What I did really like was learning how jacked up the Kamui really are and why. And that 5-star uniform test scene was HILARIOUS.
  • Fri, 01:05: This whole "Life Fiber" thing has me suspicious though. Like maybe it's a LIFE FIBERS ARE MADE OF PEOPLE deal.
  • Fri, 01:06: Also, what little hints we get of Satsuki's family and upbringing sounds pretty fucked up.
  • Fri, 01:09: So far, there's not as much meat to the Ryuuko/Satsuki rivalry as I was hoping for. But again, it's only episode 3.
  • Fri, 01:10: Like, I'd like for them to get to know each other somewhat as people? Not sure if that's possible at this point.
  • Fri, 01:12: It's more interesting from Satsuki's perspective IMO. She's all "Bitch, you're gonna stir up shit in MY school? Wearing a Kamui BEFORE ME?"
  • Fri, 01:17: Also, loved Mako saying Ryuuko looked good in those pajamas. :) SHE'S RIGHT, SHE LOOKED ADORABLE. Really loving their friendship.
  • Fri, 01:48: Can I just say that I thought it hilarious how insulted Satsuki looked after Mako gave her speech? XD "WTF are you talking about?! >:("
  • Fri, 01:52: Also, surely she must know that Ryuuko will just tear through her underlings like paper at this point. Is she planning something?
Tags: twitter
Subscribe

  • Doujinshi Sales Post!

    I'm selling some Ghost Hunt, Princess Tutu, and Gurren Lagann doujinshi! Payments through Paypal only. Prices don't include shipping (shipping…

  • TTGL Sales Post!

    I'm selling some Gurren Lagann doujinshi! Payments through Paypal only. Prices don't include shipping (shipping prices will depend on the item(s)…

  • Thoughts on SoPHD Chapter 12

    Man, I really didn't think this chapter would be so long. I'd originally planned it to be in two parts, not three. Guh, and it took me over a year to…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 1 comment