Cynthia (csakuras) wrote,
Cynthia
csakuras

  • Mood:

Re: Chapter 106

OMG WTF LOL OMG WTF AWESOME OMG WTF AHHHHHHHHHHH


Oh holy shit...so every time the characters used alchemy in this series, they were drawing the power from a PHILOSOPHER'S STONE?! The implications of that...the whole moral argument Ed and Al struggled over about using human souls...they've already been doing it nearly their whole lives!

Which means when Father "turned off" alchemy, he was basically denying access to the Philosopher's Stone. And that must be why he had all those tubes hooked into him!! Oh god it all makes sense now.

Ahaha wow Ed, cannons? Seems finally getting to use some proper natural power is quite different from alchemy before...

AHHHAHAHA Greedling planting Roy's face into the floor. XD;; ...Poor guy. :(

Oh shit the boiling vat...!

COME ON GREED, YOU SERIOUSLY THINK THAT WOULD WORK?

HAHAHA GO ED

OH GREAT NOW HE'S GOING UP

OH SHI

OMG PRIDE VS ED FINAL SHOWDOWN???

Daww, Al's with Mei. :D

Izumi/Sig <3333333 (lol poor Roy)

oh man what is Roy planning....! :O *prepares for awesome*

Everyone's meeting each other...!!

I love you Ed for pointing out these very obvious facts to Pride

HO SHIT PRIDE LOOKS FREAKY NOW

"I KNOW DADDY DOESN'T REALLY LOVE ME STOP POINTING IT OUT GRARGH"

HO SHIT WHAT

IS HE GOING TO INVADE ED'S BODY NOW WHAT

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! DDDDDDDDD:

OMG KIMBLEY!!!!!!!!!!!!

AHAHA OMG THIS IS AWESOME

I am SO reminded of Hellsing right now

HAHAHA KIMBLEY YOU ARE SUCH A PSYCHO I LOVE YOU

Kimbley is so disappointed in Pride I AM LOVING THIS

WHOA WHAT IS GOING ON

WTFFFFFFFFF ED???

"he made himself into a Philosopher's Stone" OF COURSE BECAUSE ED ALREADY DID THAT ONCE DIDN'T HE

PRIDE IS SCARED OMG

Bradley family ;__; HAHAHA KIMBLEY ♥

HOLY SHIT MAN

GO ED!!!!!!!!!!!!!!!

THAT...WAS...AWESOME

EWWWWWWW THAT'S PRIDE'S TRUE FORM?

and of course Ed doesn't kill it. this is kinda "awww" but at the same time I'm majorly creeped out right now

Ed says he's gonna have to apologize to Mrs. Bradley...and now I'm imagining him presenting her tiny!baby!Pride like "Here's your son!" EWWWWWWWWW

Seriously, what is Ed going to do with that thing later?

"Ma ma" ....A...awwwwwwww!!????

Is Pride really a mommy's boy deep down? MRS. BRADLEY GAVE YOU THE LOVE FATHER NEVER DIIIIIID

ohhhhhh shit so since Father can transmute without a circle that means he can make people into Philosopher's Stones just like that???!?!?!

"Then I'll give birth to a person" WAIT WHAT

AHHHHHHHHHHH WHAT

HOLY SHIT XERXES PEOPLE

THIS IS SOOOO FREAKY I CAN'T EVEN

IZUMI ;____;

Gahhhh and they're all so happy they have a body again but this is SO WRONG

OH SHIT

OH SHIT WHAT

AHHHHHHH NOOOOOOOOO DON'T END THERE NOOOOOOOOOOOO



FUUUUUUUUUUUUUCK


that was really evil and clever of Father though, freak out Hohenheim by showing him his old friends so that he forgets to put up a defense and then KABLOOEY

AHHHHHHHHHHHH D:


ONLY TWO MORE CHAPTERS LEFT ARE YOU KIDDING ME



EDIT: Okay okay so remember how I felt unsatisfied by how Kimbley died? I am SO SATISFIED now. Because that was glorious. I should have had more faith in Arakawa. To think that killing him off there was only to lead up to THIS.

AND AND Ed using his own soul to heal himself before too! That was also a precursor to the final Pride battle! Okay, so even if Ed doesn't die young or something because of that, I'll be satisfied because it did come up again and played an important factor in the end.

HELL YEAH ARAKAWA. \m/


EDIT 2: A clarification.
Tags: fma, manga, wtf
Subscribe

  • My tweets

    Sat, 14:27: RT @ mochamoons: but white privilege isn't real https://t.co/pKJqXflUdL Sat, 17:12: RT @ originalspin: She is Japanese. She…

  • My tweets

    Fri, 14:10: RT @ koryodynasty: South Korean broadcaster MBC used images to "represent" each country during the #Tokyo2020 Opening Ceremony.…

  • My tweets

    Wed, 12:39: RT @ JuliusGoat: This is an argument against clothes. Wed, 18:06: RT @ SamhainNight: Covid can stay in the air for up to 16…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 23 comments

  • My tweets

    Sat, 14:27: RT @ mochamoons: but white privilege isn't real https://t.co/pKJqXflUdL Sat, 17:12: RT @ originalspin: She is Japanese. She…

  • My tweets

    Fri, 14:10: RT @ koryodynasty: South Korean broadcaster MBC used images to "represent" each country during the #Tokyo2020 Opening Ceremony.…

  • My tweets

    Wed, 12:39: RT @ JuliusGoat: This is an argument against clothes. Wed, 18:06: RT @ SamhainNight: Covid can stay in the air for up to 16…