Cynthia (csakuras) wrote,
Cynthia
csakuras

  • Mood:

CHAP. 56 INITIAL REACTIONS


Me: OMG!!!!!!!!!!!!!!!
Kirsten: IS IT OUT?!!!!
Me: YES!!!!!!!!!!!!!
Me: I'M NOT LEAVING FOR THE MOVIE
Kirsten: OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kirsten: OMGOMGOGMOGG
Me: http://hamsterfactor.livejournal.com/45068.html
Me: *downloads to lab computer* XD;;;;
Kirsten: XDDD
Kirsten: *DOWNKLAODNG*
Kirsten: SPELT LIKETHAT
Me: OMG HURRY UP I HAVE THE FIRST PAGE OPEN ALREADY D: *impatient*
Kirsten: JUST A SECOND MYINGDgs
Kirsten: sdfhncvmfyghb
Kirsten: *looks at random keyboard babble* Um, I'm not dying.
Kirsten: Despite what it might say.
Kirsten: OKAY I HAVE FIRST PAGE OP- OMFG
Me: OKAY READING
Me: he's gonna remake Gluttony?!
Me: OMG ED IN A SHOWER!!!!!!!!
Kirsten: WHAT
Kirsten: OFG
Me: SUDDEN FANSERVICE?>!
Kirsten: WHAT
Kirsten: THIS S
Kirsten: WHAT
Kirsten: He looks so short
Me: HE'S SHO SHORT
Me: I know XDD
Kirsten: No seriously... where did his torso go??
Me: antenna~~~
Me: XD
Kirsten: XDDDd
Me: someone needs to make an icon of that
Me: Antenna: *SPARKLE*
Me: the Elricest fans are going to love this :/
Kirsten: D:
Kirsten: GAWD THEY'RE BROTHERS OKAY
Me: Al doesn't even care
Me: ...wow he's ripped :O
Me: OMGWTF
Kirsten: FULL CHIN ALCHEMIST
Me: DUDE, FANSERVICE
Kirsten: WTFFFFF
Me: XDDDDDDDD WTF
Kirsten: FULL CHIN ALCHEMIST
Me: ARAKAWA YOU PERVE
Me: OMG ED'S BOXERS
Me: MEI IS IN THERE AFTER ALL XDDDDDDDDD
Me: XIAO MEI XDDDDDDDDDD
Kirsten: XDDDDDDDDDDDDD
Me: "Nani manga mitai na koto yattendayo" XDDDDDDDD
Kirsten: XDDDDDDDD
Me: Ed clothes change!!!
Kirsten: OMFG
Me: ROY!!!!!!!!!!
Kirsten: WHITE SHIRT
Me: omg they're going to meet Knox?!?!? RAN FAN DDDD:
Kirsten: DDD:
Me: that guy knows about Wrath o___o
Kirsten: "Yaa, Hagane no."
Kirsten: I love how Roy ALWAYS says that.
Me: XD
Me: in every circumstance
Kirsten: YES
Kirsten: ...FULL CHIN ALCHEMIST
Kirsten: I can't get over that.
Me: XDDD
Me: I like how Ed's like OMG HOMUNCULUS and Bradley is just sipping his tea like a gentleman
Kirsten: TEA PARTY
Me: THEY NEED TO INVITE FATHER!
Kirsten: YE
Kirsten: OMG MEI
Me: WAIT WHAT *still on pae 10*
Kirsten: I'm on page 10 too
Kirsten: Mei's coughing. XD
Me: XDDD
Me: :OOOO ED
Kirsten: :O!!!!
Kirsten: OMFG
Kirsten: OMFG
Kirsten: OMFDG
Me: Mei is listening to all this probably....
Me: WAIT WAIT
Kirsten: WHAT PAGE ARE YOU ON
Me: 12!!
Kirsten: OMFG
Me: I'm reading >__<
Me: WAIT
Kirsten: UH-OH
Me: OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!
Me: AAAAFHHGSDUSHFDFUJS
Me: WINRY!!!!!!!!!
Kirsten: OMG
Me: that's just mean, Bradley ;___;
Kirsten: DDDDDDDDDD:
Me: he's gonna let them go.... :O
Kirsten: :OOOO
Kirsten: AHHHHHHHHHHHHHHHH
Kirsten: AHHHHHHHHHHHHHHHH
Kirsten: aDHBKXOFGJGOEAWbj iknsDFHXv
Kirsten: fdkjzsfhnig xn
Kirsten: AFIHBsfIBHRAFVngfthregjszdkhvbjk;
Kirsten: WHAT PAGE ARE YOU ON
Me: WAHAT
Me: 19
Kirsten: AHFGHJPnts
Kirsten: fbasljdhgnb
Kirsten: I'M ON 20
Kirsten: aD
FHBKSHK
Me: OH SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!
Me: MARTEL ALL OVER AGIAN NOOOOO
Kirsten: AHHHH WTf
Me: O___O WHERE'S MEI
Kirsten: AHHHH
Me: XDDDDDDDDDDDDDD
Kirsten: XDDDDDDDDDDD
Me: XDDDDDDDDD
Kirsten: OMFG XDDD
Me: XDDDDDDDD
Kirsten: ED: COLONEL GIVE ME MONEY
Me: I KNOW XDD
Kirsten: OH NSAP
Me: GIMME MY ALLOWANCE >E PEH! THAT'S ALL YOU HAVE?!
Kirsten: OMFG
Me: ARMSTRONG :DDDD
Kirsten: YAAAAAAAAAY
Kirsten: Wait wait wait a sec
Kirsten: Okay never mind
Me: :O?
Kirsten: HIGEDARUMA
Me: yay Roy and Hawkeye reunited~
Me: WAIT
Me: oh...nevermind. I read that. :D;
Me: WINRY!!!
Kirsten: YAAAAAAAAAY
Me: awwww
Kirsten: Awwww~
Kirsten: Hahahaha Xiao Mei in Al's mouth!!
Me: WAIT
Me: AWWW
Me: AAHHHH LING
Kirsten: LING!!!
Me: Xiao Mei..... XD
Me: he's tailing them O_O
Me: omg they'r going to go see Knox.....Ran Fan... ;___;
Kirsten: AHHHHHHH
Me: Ling told Greed to give him that.... :O Greed and Ling communicate?!
Kirsten: :OOOO
Me: too bad they can't read it....
Kirsten: XD
Me: "Give it to Ran Fan"
Me: OH SHIT
Kirsten: :OOOO
Me: "Onna to tatakau shumi wanee" yup, that's Greed alright :D
Kirsten: :DD
Me: and the not telling a lie thing.... :D
Me: OMG RAN FAN
Kirsten: AHHHH
Kirsten: I can sort of read it
Me: ;___;
Kirsten: "I something something Philosopher's Stone"
Kirsten: ...WTF since when do I know Chinese?
Me: "I got the Philosopher's Stone"
Me: XD
Kirsten: OH IT WAS TRANSLATED ON THE NEXT PAGE
Kirsten: HAW HAW HAW
Kirsten: I'M SUCH A DORK
Me: XDD
Me: Ran Fan with her hair down...she looks so cute.... ;__;
Me: and we hardly ever see her smile like that ;___;
Kirsten: DDDD:
Me: ;__________;
Me: ..Greedling looks hot in those clothes...
Kirsten: He really does.
Me: it's weird, Ed starts wearing white and Ling starts wearing black...
Kirsten: WTF WIDE-EYED WRATH.
Me: XDDD
Kirsten: NEEDS TO BE ICONED
Me: "Ningen wo nameruna" THAT'S LING!
Kirsten: OMG!
Kirsten: ACCENT
Me: OMG YOU'RE RIGHT
Me: LING :DDDDDDDD
Kirsten: HOLY SNAP THIS IS HAWT.
Me: XDDD
Kirsten: Hahaha Ed looks fat
Me: XDD
Me: ...can he still not use alchemy.... o_o
Me: Yes he can!! YAY!
Kirsten: Oh hay there's Arakawa-sensei's address again
Me: XD
Me: damn, Ed WOULD be tired
Kirsten: Ed/Lady that hesaved using underwear alchemy OTP!!!
Me: XDDD
Me: hmm...it seems that no-alchemy thing only works in that certain area, because other alchemists couldn't use it when they came to that spot earlier :O interesting
Kirsten: :O Huh
Me: HE HAS SUCH BAD TASTE XDDDD
Me: Ed needs a nap
Me: he's like the set designer for the Nightmare Before Christmas
Kirsten: XD
Kirsten: AHHH SCAR
Me: WAIT
Kirsten: AHHH
Kirsten: OMG
Kirsten: OMGOMGOGM
Kirsten: AHNKFHadfjhb
Kirsten: n fklzhgabsdrvx '
Me: Ed looks SO adult in those clothes
Kirsten: HOMFG
Me: WAIT D:
Kirsten: My keyboard babble somehow closed the AIM window.
Me: XD;
Me: Ed and Al could learn rentanjutsu from Mei and defeat Father that way!!! YES!
Kirsten: YAYAYAY!!
Me: YAY MARCOH
Kirsten: YES OMG
Me: .....BEST. CHAPTER. EVER.
Kirsten: OMG YES
Me: Ran Fan~~~~ ;___;
Kirsten: DDDD:
Kirsten: I love how Scar manages to pick up all these stray background characters/
Me: XDD
Kirsten: FULL CHIN ALCHEMIST
Tags: fma, manga
Subscribe

  • My tweets

    Sun, 15:14: RT @ MangaMoguraRE: "Toilet-bound Hanako-kun" color page by AidaIro in the latest Monthly G-Fantasy issue 11/2021 to celebrate…

  • My tweets

    Sat, 12:02: RT @ daviddoel: How is this even legal https://t.co/R4qh9hi2N2 Sat, 13:01: RT @ imranzomg: [Ace Attorney character hands me a…

  • My tweets

    Fri, 12:17: RT @ norimin16: this looks like pokemon heartburn and pokemon shoulder sprain Fri, 12:28: RT @ shaun_vids: the main character…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 12 comments

  • My tweets

    Sun, 15:14: RT @ MangaMoguraRE: "Toilet-bound Hanako-kun" color page by AidaIro in the latest Monthly G-Fantasy issue 11/2021 to celebrate…

  • My tweets

    Sat, 12:02: RT @ daviddoel: How is this even legal https://t.co/R4qh9hi2N2 Sat, 13:01: RT @ imranzomg: [Ace Attorney character hands me a…

  • My tweets

    Fri, 12:17: RT @ norimin16: this looks like pokemon heartburn and pokemon shoulder sprain Fri, 12:28: RT @ shaun_vids: the main character…